Kompanijoje dirba aukštos kvalifikacijos serviso inžinieriai, nuolatos atnaujinantys savo žinias atstovaujamų firmų serviso apmokymuose ir seminaruose, aptarnaujantys klientus visoje Lietuvos teritorijoje.

Mes vertiname Jūsų darbą, todėl stengiamės Jums užtikrinti maksimalią naudą iš Jūsų investicijų į technologines naujoves, skirdami savo darbuotojų dėmesį ir kokybišką techninę pagalbą.

„Sormedica“ siūlo įvairias aptarnavimo galimybes:

Iškvietimai įrangai sugedus:
Naudodamiesi pažangiomis darbo planavimo priemonėmis (CRM), efektyviai reaguojame į kliento iškvietimus įrangai sugedus.

Profilaktinė įrangos priežiūra:
Atliekama pagal gamintojo nurodymus, laikantis metodikų ir periodiškumo, užtikrina nepertraukiamą įrangos darbą ir rezultatų patikimumą.

Garantinė įrangos priežiūra:
Užtikriname sklandų įrangos veikimą visu garantiniu laikotarpiu.

Įrangos priežiūra pagal techinės priežiūros sutartis:
Pasirašius techninės priežiūros sutartis užtikriname greitesnį reagavimą į iškvietimus ir atsarginių dalių tiekimą.

Konsultacijos telefonu:
Mūsų kompetentingi specialistai į Jūsų problemas sureaguoja greičiau – problemą išspręsdami algoritmo veikimo prioncipu.